Skrytblogg

Den som är överkänslig mot skryt, sluta läs här!!!

Ni övriga, suuuuug i er!!! Nu ska ni få läsa om hur äckligt bra jag är ibland!

Idag hade vi teoriprov på truckutbildningen. Jag hade inte pluggat ett skit hemma, eftersom jag är av den åsikten, att har jag inte lärt mig tillräckligt fram till dagen före provet, då kan jag inte plugga in resten på en kväll. Så jag gav fan i att plugga. Umgicks med systeryster istället, fan så mycket roligare ;)

Fixade teoridelen med glans. Satt inte många minuter innan provet var avklarat. 50 frågor - flervalsalternativ. Väntade en stund, för att inte vara först - vilket jag alltid brukar vara, men gav upp. Steg upp först i klassrummet och lämnade provet till instruktören.


Jag är en riktig stjärna ibland!!!

Döm om min förvåning när jag sedan får reda på resultatet! Ett enda sketet fel på hela provet!!! Man fick ha 10 fel och ändå bli godkänd! Jag fick alltså 49 poäng!!!

Resten av dagen gick hur bra som helst. Var och käkade på en restaurang med några kursare och fick en av mina favoriträtter - fläskkorv med rotmos! Hur gott är inte det då???

Eftermiddagen gick som en dans. Lasta "plastkubiker" i gallerbur på ett lastbilsflak. Olika innehåll, en del skvalpade som fan, andra var fyllda med grus. Sen var det lite slalomkörning och körning i fålla på asfalt! Vilken skillnad!!!

Bäst av allt är ändå att jag skrev nästan full pott på teorin! Äntligen fick jag visa världen att jag duger till någonting i allafall!!!

Kommentarer
Postat av: Marie&Lapparna

Grattis!! Skönt att få kvitto på hur bra man faktiskt är, det behöver man!!



Grattis igen!!

Kram från Skåne

2010-08-12 @ 19:53:50
URL: http://waldweilers.zoomin.se
Postat av: Lilla syster dyster

Grattis syster yster!

Bra att du visar att du är bäst när det gäller. Det är det väl förunnat!



Syster dyster

2010-08-12 @ 20:04:37
Postat av: Anna Berg

Tack Marie! Kramar från Norrland! Pussa på alla hundar från oss på Mariehem!



Syster dyster, visst är det konstigt, att när jag är dyster så är du yster & tvärtom! Kanske tur ändå, för då kan vi ju peppa varandra, men det vore roligare om vi någon gång fick vara glada & ystra tillsammans, samtidigt!

2010-08-12 @ 20:14:30
Postat av: Big Papa

Vi är bäst!!!!!!!!! Ses imorgon. Och du, du fixar körningen med glans:) Har länkat nu med.

2010-08-12 @ 21:11:49
URL: http://www.raggarna.se
Postat av: Ulla-Brith Persson

Grattis ! Det var verkligt bra gjort. Sträck på dej !

2010-08-13 @ 00:42:18
Postat av: Ulrika

Grattis! Snyggt jobbat!

2010-08-16 @ 10:24:23
URL: http://kabbysblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0