En våt helg...



Nu tror ni väl att jag supit, för då brukar man uttrycka sig så, men icke!

Jag syftar på regn, regn, regn!

Idag gav vi upp innesittandet & for på powerwalk runt Nydalasjön. Jag behöver motion, mycket motion, för jag har blivit fet som en gris under den här sommaren. Paddy behöver motion, för han är allmänt understimulerad. Syrran & hennes Bruno, de motionerar i allafall, bara för att de är vana vid det...



Sagt och gjort! Regnkläder på och sen bar det av. I raskt tempo. Både jag & Paddy tyckte det var för raskt tempo, men vi stretade på så gott vi kunde. När vi tog en kort paus nere vid sandstranden, så släppte jag lös Paddy. Han hade energi kvar! Mycket energi!!! Värsta tokruset, busade med pinnar, terroriserade Bruno och flängde runt som en flåbuse.

Nu sitter jag här, och känner träningsvärken komma smygande. En skön känsla. Jag gillar träningsvärk! Då vet man att man gjort något vettigt...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

visst är vi snygga Bruno & jag?!

2010-08-22 @ 22:39:10
Postat av: systeryster

Ja, ni är så snygga så! Och snabba så ini vassen! Det var ju riktigt tufft att haka på er två!

2010-08-22 @ 22:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0